هفته سوم و چهارم رقابت‌هاى لیگ برتر ووشوى باشگاه‌هاى کشور با برترى مقتدرانه دانشگاه آزاد بندرعباس برابر پاس ناجا، همراه شد.
کد خبر: ۸۱۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 02 January 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو از امروز سه‌شنبه دهم دی‌ماه جارى با حضور هشت تیم و در آکادمى ووشو مجموعه ورزشى آزادى تهران پیگیرى شد.

تیم‌ها در دو گروه به‌صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند تا تقریبأ چهره تیم‌هاى راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایى مشخص شود.

لیگ برتر ووشو| پاس ناجا باز هم حریف دانشگاه آزاد نشد/ صعود مقتدرانه دانشگاه به نیمه‌نهایى

در گروه نخست، دانشگاه ‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیأت ووشو همدان و هیأت ووشو البرز حضور دارند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبى جم، باشگاه مقاومت، هیأت ووشو اصفهان و هیأت ووشو بندر ماهشهر رقابت‌ مى‌کنند.

دانشگاه آزاد ابتدا صبح امروز در بازى پایانى دور رفت و در هفته سوم لیگ برتر ووشو در یک بازى حساب شده، با نتیجه ۱۴ بر صفر هیأت ووشو همدان را از پیش رو برداشت تا با کسب این ٣ امتیاز با خیالى آسودتر به مصاف پاس ناجا مدافع عنوان قهرمانى در مرحله برگشت این رقابت‌ها برود.

در حساس‌ترین دیدار عصر امروز، دانشگاه آزاد در نخستین بازى دور برگشت در هفته چهارم به مصاف پاس ناجا رفت و در نهایت به برترى ١٠ بر ٤ رسید تا صعود زودهنگام خود را به مرحله نیمه‌هایى جشن بگیرد.

سانداکاران دانشگاه با هدایت کیوان شیرآقایى و کمک على دهقان در رقابتى دیدنى ٦ بر ٣ از سد شاگردان حمیدرضا منصوریان مربى باتجربه پاس ناجا عبور کردند و تالوکاران نیز به سرمربیگرى علیرضا بهرمن و کمک حسام تشنیزى با بهره‌گیرى از نیروهاى جوان و جویاى نام ٤ بر ١ پاسى‌ها را بردند تا با کسب ١٢ امتیاز کماکان به صدرنشینى خود در گروه نخست این مسابقات ادامه دهند.

پاس ناجا که عنوان قهرمانى فصل گذشته لیگ برتر ووشو را یدک مى‌کشد به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانى خود در فصل قبل بود که با دو شکست مقابل دانشگاه آزاد بندرعباس در مرحله گروهى امیدهایش براى قهرمانى فصل جدید کمرنگ شد.

این پیکارها از ساعت ٩ لغایت ١١ صبح از سیماى ورزش به‌صورت زنده و مسقیم پخش شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار